ЛОЯЛЬНІСТЬ ТА ЛЮБОВ ДО БРЕНДУ
Компанії, які беруть участь у соціальних проєктах збільшують впізнаваність, привертають увагу преси до свого бренду та демонструють своєю участю зацікавленість у розв’язанні загальної проблеми в міру своїх можливостей.
Участь вашої компанії в проєктах IT-CORE зможе виховати любов до бренду у молоді та створити правильні асоціації з ним на роки вперед.
НОВІ БІЗНЕС-ПАРТНЕРСТВА
Благодійність – це гарний майданчик, де компанії можуть знаходити нових, близьких за духом та світовідчуттям людей.
Подібні заходи – перспективна платформа для нетворкінгу, нових знайомств та пошуку бізнес-партнерів.
МОТИВАЦІЯ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ
Більшість співробітників цікавить не лише рівень зарплати та наявність безкоштовного печива в офісі, а й усвідомлення причетності до якоїсь великої та важливої справи.
Участь у спільних соціальних акціях формує корпоративну культуру, та збільшує шанси втримати співробітників у компанії завдяки покращенню мікроклімату. Отже, працівники лояльніше ставляться до компанії та менш схильні шукати інше робоче місце.