top of page
Leaf Pattern Design
Партнерство у добрих справах - запорука розвитку для обох сторін

ЛОЯЛЬНІСТЬ ТА ЛЮБОВ ДО БРЕНДУ

 

Компанії, які беруть участь у соціальних проєктах збільшують впізнаваність, привертають увагу преси до свого бренду та демонструють своєю участю зацікавленість у розв’язанні загальної проблеми в міру своїх можливостей.

Участь вашої компанії в проєктах IT-CORE зможе виховати любов до бренду у молоді та створити правильні асоціації з ним на роки вперед.

МОТИВАЦІЯ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ

 

Більшість співробітників цікавить не лише рівень зарплати та наявність безкоштовного печива в офісі, а й усвідомлення причетності до якоїсь великої та важливої справи. 

Участь у спільних соціальних акціях формує корпоративну культуру,  та збільшує шанси втримати співробітників у компанії завдяки покращенню мікроклімату. Отже, працівники лояльніше ставляться до компанії та менш схильні шукати інше робоче місце.

НОВІ БІЗНЕС-ПАРТНЕРСТВА

 

Благодійність – це гарний майданчик, де компанії можуть знаходити нових, близьких за духом та світовідчуттям людей.

Подібні заходи – перспективна платформа для нетворкінгу, нових знайомств та пошуку бізнес-партнерів.

bottom of page